مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 17:122022-10-19اقتصادي

افتتاح مدرسه 6 کلاسه و رونمایی از 2 طرح توسعه آموزشی در ساوه


یک مدرسه 6 کلاسه و دو طرح توسعه در شهرستان ساوه به فضای آموزشی شهرستان افزوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، اصغر قراخانلو بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح مدرسه 6 کلاسه اقدس طهمورثی و حاج حسن مهندسی اظهار کرد: عملیات ساخت این مدرسه شش کلاسه با زیربنای آموزشی 788 متر مربع و 1500 مترمربع محوطه سازی با اعتباری در حدود 6 میلیارد تومان به انجام رسیده است.

وی افزود: بخشی از اعتبارات ساخت این مدرسه که در منطقه شهید آوینی و در دو شیفت پسرانه و دخترانه فعالیت می کند توسط خیر و مابقی هزینه های ساخت و تجهیز توسط اداره کل نوسازی مدارس استان تأمین شده است.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش ساوه با اشاره به اینکه ایجاد این آموزشگاه پس از 6 سال مشکل فضای آموزشی مناسب در این منطقه را رفع کرده است بیان کرد: اقدام جهادگونه سازمان نوسازی و تجهیز مدارس و همچنین پیمانکاران فعال در این مدرسه باعث شد این مدرسه 2 طبقه در مدت کوتاهی ساخته و در مهرماه سال جاری به بهره برداری برسد.

قراخانلو در ادامه به اجرای طرح توسعه مدرسه 4 کلاسه شمس زرندی اشاره کرد و گفت: برای توسعه این مدرسه در زیربنای 270 مترمربع در یک طبقه بالغ بر 2 میلیارد تومان هزینه صرف شد که بخشی از آن توسط خیر نیک اندیش و مابقی توسط دولت تأمین گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مدرسه 6 کلاسه و رونمایی از 2 طرح توسعه آموزشی در ساوه

افتتاح مدرسه 6 کلاسه و رونمایی از 2 طرح توسعه آموزشی در ساوه