مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 17:572022-10-19سياسي

آشتی دو طایفه قلعه گنجی بعد از چهار سال با پادرمیانی ریش سفیدان طوایف


دو طایفه در شهرستان قلعه گنج با پیگیری بزرگان و سران قبایل شهرستان به صلح و سازش رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قلعه گنج، رابطه دو طایفه در این شهرستان که در پی وقوع یک مورد نزاع طایفه ای منجر به فوت و زخمی شدن چندین نفر دچار اختلاف شدید شده بود، با پیگیری بزرگان و سران قبایل در یک گردهمایی در دفتر امام جمعه شهرستان قلعه گنج این اختلاف چهار ساله سرانجام به صلح و سازش منجر شد.

  حجت الاسلام رضا احمدی نیک امام جمعه قلعهگنج در جلسه صلح و سازش این دو طایفه اظهار کرد: ما به عنوان مسلمان باید سیره نبوی را که همان صلح و اخوت بین مسلمین هست را  دنبال کنیم.

وی گفت : یکی از دلایل عقب ماندگی منطقه ما همین مسائل و دیدگاه های مختلف است و ما باید تلاش کنیم کدورت ها در بین ما به حداقل برسند.

محمد فلاح کهن فرماندار شهرستان قلعه گنج نیز در این جلسه بیان داشت: فرزندان ما بسیار باهوش هستند ما باید برای رشد آنها تلاش کنیم و نباید تمرکز فرزندان خود برای پیشرفت منطقه را سر مسائل بیهوده در نزاع های طایفه ای از بین ببریم.

حاج مراد جهانگیری از بزرگان و سران طوایف شهرستان قلعه گنج نیز گفت: حضور ما در این مکان نشان دهنده صلح در بین دو طایفه است و ما باید نهال دشمنی را برکنیم که وجود نهال دشمنی در بین طوایف به جز زیان برای طرفین چیزی نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشتی دو طایفه قلعه گنجی بعد از چهار سال با پادرمیانی ریش سفیدان طوایف

آشتی دو طایفه قلعه گنجی بعد از چهار سال با پادرمیانی ریش سفیدان طوایف