مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 18:422022-10-19دانش

تحقق اقتصاد دانش بنیان بر مبنای اجرای نظام ملی نوآوری دنبال شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این مراسم با اشاره به چاپ مقاله ای در مجله نیچر، - سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دیدار جمعی از نخبگان و استعداد های برتر علمی با رهبری تاکید کرد که باید برای تحقق اقتصاد دانش بنیان از جریان نخبگی و نوآوری بهره بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این مراسم با اشاره به چاپ مقاله ای در مجله نیچر، گفت: این مجله یکی از دو مجله معتبر علمی دنیا است و در حوزه های علم و فناوری، مقاله و تحلیل هایی را در عالی ترین سطح، منتشر می کند.

این مجله در می سال 2005 مقاله ای را منتشر کرد با عنوان رژه بزرگ ایران .

در بخش نخستین این مقاله آمده است.

آیت الله خامنه ای رهبر عالی ایران که نقش بسیار موثری در سیاست گذاری های کشور دارد، بطور جدی در مورد علم صحب می کند و از کشورش پیشرفت برای خودکفایی در همه حوزه های علمی را می خواهد.

دهقانی فیروزآبادی افزود: این فراخوان در جامعه کوچک علمی ایران طنین انداز شده است، جامعه ای که به خوبی از تاریخ علمی و پیشینه دستاورد های علمی خود، آگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق اقتصاد دانش بنیان بر مبنای اجرای نظام ملی نوآوری دنبال شود

تحقق اقتصاد دانش بنیان بر مبنای اجرای نظام ملی نوآوری دنبال شود