مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 18:422022-10-19اقتصادي

در شهرستان آبیک واحد تولیدی بحرانی نداریم


مشکل امنیت کارگری و واحد بحرانی در سطح شهرستان نداریم.

- حامد فتوحی در گفت و گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: برخی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی کاسپین یک و دو و نیز خارج از شهرکهای صنعتی، شهرستان، برند و در سطح کشور مطرح هستند.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته مشکل امنیت کارگری و واحد بحرانی و حاد خاص در شهرستان آبیک نداریم و تعداد اندکی از واحدها معوقه حقوق دو ماهه هستند که پیگیر رفع مشکلات این واحدها هستیم و واحد صنعتی نداریم که نتواند هزینه ها و حق و حقوق کارگران را پرداخت کند.

فرماندار شهرستان آبیک به استقرار و فعالیت سرمایه گذاران خارجی در حوزه صنایع اشاره و ادامه داد: برخی از سرمایه گذاران داخلی نیز طرح های توسعه ای و اجرای چندین پروژه مهم را در دستور کار دارند که با افتتاح طرح ها و پروژه ها، به اشتغالزایی شهرستان کمک شایانی خواهد شد.

فتوحی با بیان اینکه صنایع و شرکت های شهرستان آبیک به نیروی کارگری بامهارت و متخصص نیاز دارد، تصریح کرد:  مراجعه کنندگان به فرمانداری در حوزه اشتغال خیلی زیاد نیستند و هر فردی که آمادگی کار کردن داشته باشد به شرکت ها و واحدهای شهرستان معرفی می شود.

وی افزود: در حوزه صنایع و کشاورزی پیش بینی شده که متقاضیان می توانند با طی فرایندهای لازم نسبت به اخذ این تسهیلات اقدام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شهرستان آبیک واحد تولیدی بحرانی نداریم

در شهرستان آبیک واحد تولیدی بحرانی نداریم