مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 19:172022-10-19بين الملل

رییسی: هیچ کشوری به اندازه ایران انگیزه مخالفت با جنگ را ندارد


رییس جمهور با اشاره به جنگ هشت ساله و خسارت باری که از سوی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی و با عاملیت صدام به ایران تحمیل شد، تأکید کرد: هیچ کشوری به اندازه ایران انگیزه مخالفت با جنگ را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت الله ناشی از سیاست های مغرضانه کشورهای غربی و در رأس آن ها آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: موضع قطعی ایران از آغاز جنگ در اروپا، مخالفت با درگیری و جنگ بوده است.

آیت الله رییسی با اشاره به جنگ هشت ساله و خسارت باری که از سوی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی و با عاملیت صدام به ایران تحمیل شد، تأکید کرد: هیچ کشوری به اندازه ایران انگیزه مخالفت با جنگ را ندارد، لذا جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد از همه ظرفیت های گسترده خود از جمله در عرصه دیپلماتیک برای پایان یافتن جنگ در اروپا بهره گیرد.

رییس جمهور، میزبانی ایران از پناهندگان لهستانی جنگ جهانی دوم را یکی از فرازهای روابط دو ملت و نشان دهنده دیدگاه و استراتژی ملت ایران در ایستادن کنار مظلومان توصیف و تأکید کرد: در شرایط فعلی، هم تهران و هم ورشو باید با ارائه راهکارهای مناسب به دنبال ارتقای سطح تعاملات اقتصادی و تجاری باشند.

آندژی دودا رییس جمهور لهستان نیز در این گفتگوی تلفنی با اشاره به سوابق طولانی روابط دوستانه کشورش با ایران، مهمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: هیچ کشوری به اندازه ایران انگیزه مخالفت با جنگ را ندارد

رییسی: هیچ کشوری به اندازه ایران انگیزه مخالفت با جنگ را ندارد