مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 19:372022-10-19بين الملل

اربیل: پایگاهی برای حمله به کشورهای همسایه نخواهیم بود


سخنگوی دولت کردستان عراق گفت که اربیل به هیچ گروهی اجازه نخواهد داد که این منطقه را به پایگاهی برای حمله به کشورهای همسایه تبدیل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جوتیار عادل سخنگوی دولت اقلیم کردستان عراق شامگاه امروز چهارشنبه به گروههای تروریستی حاضر در این کشور هشدار داد که اجازه نخواهند داد به کشورهای همسایه حمله کنند.

پایگاه خبری المسله به نقل از عادل گزارش داد، دولت کردستان به هیچ گروهی اجازه نخواهد داد که این منطقه را به پایگاهی برای حمله به کشورهای همسایه تبدیل کنند.

وی تأکید کرد: باید امنیت کشورهای همسایه را مد نظر قرار دهیم.

دولت کردستان به امنیت همسایگان خود متعهد است و به هیچ گروهی اجازه نخواهد داد از خاک خود عملیات نظامی علیه همسایگان انجام دهد و امنیت را در معرض خطر قرار دهد.

این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شنبه 23 مهر ماه میزبان قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق بود.

وی در این زمینه نوشت: در این دیدار با تأکید بر مناسبات رو به گسترش تهران و بغداد در تمامی زمینه ها بر همکاری دو کشور در زمینه امنیتی از جمله لزوم برخورد با تروریست های مسلح از مبداء اقلیم کردستان عراق تأکید کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربیل: پایگاهی برای حمله به کشورهای همسایه نخواهیم بود

اربیل: پایگاهی برای حمله به کشورهای همسایه نخواهیم بود