مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 19:522022-10-19ورزشي

بازیکن مثلا متعصب، چطور گوش استقلال را برید؟


ظاهرا باشگاه استقلال پولی به نادری می دهد و قرار بود این بازیکن آن را صرف پول رضایت نامه اش کند اما چون قسط آخر رضایت نامه پرداخت نشد و باشگاه کورتریک با استقلال طرف حساب بود، - بازیکنی که تا همین تابستان با مصاحبه های عاشقانه به در و دیوار زد تا به استقلال برگردد اما لیست پرشده آبی ها اجازه چنین اقدامی را نداد، حالا یک پرونده عجیب خارجی برای این باشگاه رقم زده است.

محمد نادری، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال که دو فصل پیش بخاطر شرایط سخت انتقال در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت و به استقلال پیوست و بعداز آن خودش را مهره متعصب آبی ها معرفی می کرد،  به دلیل اینکه تحت قرارداد باشگاه کورتریک بلژیک قرار داشت، باید پول رضایت نامه اش را پرداخت می کرد.

در آن مقطع، با فشار عبدیان عضو هیات مدیره وقت باشگاه، قراردادی بین استقلال و نادری بسته شد که عجیب بود.

ظاهرا باشگاه استقلال پولی به نادری می دهد و قرار بود این بازیکن آن را صرف پول رضایت نامه اش کند اما چون قسط آخر رضایت نامه پرداخت نشد و باشگاه کورتریک با استقلال طرف حساب بود، از این باشگاه شکایت کرده است.

باشگاه استقلال دوبار به نادری نامه ای ارسال کرده است تا طلبش را به این باشگاه بپردازد و استقلال بتواند پول کورتریک را بدهد اما تاکنون اقدامی از سوی این بازیکن نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکن مثلا متعصب، چطور گوش استقلال را برید؟

بازیکن مثلا متعصب، چطور گوش استقلال را برید؟