مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 20:272022-10-19ورزشي

سرانه ورزش خراسان جنوبی پایین است


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در بحث زیرساخت ها متاسفانه آمار خوبی وجود ندارد چراکه سرانه ورزشی استان 0.

53 بوده و نیاز به توجه جدی مسئولان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدحسین خسروی، امروز چهارشنبه 27 مهر در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: هشت نفر از ورزشکاران استان عضو تیم ملی هستند و 31 نفر دعوت شده به تیم ملی و 66 ورزشکار مدال آور در سطح کشور داریم و تاکنون ورزشکاران استان توانسته اند 2 مدال جهانی و یک مدال آسیایی کسب کنند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 25 هزار و 600 ورزشکار سازمان یافته در خراسان جنوبی داشتیم، افزود: خراسان جنوبی396 خانه ورزش در روستاها فعالیت دارند و این نشان دهنده توجه دولت به مناطق کمتر توسعه یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه جامعه ورزشی استان رو به رشد است، گفت: 283 باشگاه خصوصی در استان فعال هستند و به دولت کمک می کنند تا سیاست خود در زمینه توسعه ورزش را اجرایی کند و اقدامات بسیاری در زمینه گام دوم انقلاب برگزار کرده ایم.

وی با اشاره به برگزاری جام پرچم گفت: توجه دولت و فدراسیون ورزش های روستایی و عشایری به روستاها یکی از مهم ترین موضوعات طی سال جاری بود و امسال 625 تیم با شرکت 527 نفر ثبت نام کردیم و در مسابقات جام پرچم شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه ورزش خراسان جنوبی پایین است

سرانه ورزش خراسان جنوبی پایین است