مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 20:272022-10-19ورزشي

در میدان های ورزشی بیش از همه پیروزی فرهنگی مدنظر باشد


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر پیروزی فرهنگی در میدان های ورزشی گفت: ورزشکارانی که برای کشور و پرچم خود افتخار آفرینی می کنند در راه هدف شهدا تلاش می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی امروز در دیدار با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و فعالان این حوزه اظهار داشت: در میدان های ورزشی بیش از همه پیروزی فرهنگی را مدنظر قرار دهید.

وی افزود: ورزشکارانی که برای کشور و پرچم خود افتخار آفرینی می کنند در راه هدف شهدا تلاش می کنند نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: مهمترین ورزشکاران و تمرین کنندگان آنهایی هستند که جبهه های دفاع را آراستند و طمع دشمن را بریدند و آن کشوری که قهرمانش بتواند پیروز میدان شود، برای وطن و پرچمش موجب سرفرازی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: به هر موجودی که نگاه کنیم چهار علت دارد، علت مادی که از آن تشکیل می شود، علت صوری که مهندسی شکلش است، علت فاعلی که بر می گردد به آنی که ساخته است و علت غایی که برای چه ساخته شده است و از همه مهمتر نیز همین علت غایی است.

وی با بیان اینکه مسئله ورزش را از زاویه های مختلف باید بررسی کرد،خاطرنشان کرد:  یکی اینکه سلامت تن، منوط به اینکه فعال باشد، چرا که اگر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در میدان های ورزشی بیش از همه پیروزی فرهنگی مدنظر باشد

در میدان های ورزشی بیش از همه پیروزی فرهنگی مدنظر باشد