مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 21:422022-10-19ورزشي

قهرمانی ایران در مسابقات کشتی فرنگی امیدهای جهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال ایران با کسب دو مدال طلا و یک برنز در 5 وزن اول و همچنین داشتن یک کشتی گیر در فینال و 2 کشتی گیر در دیدار رده بندی 5 وزن دوم، - شاگردان حسن رنگرز با عملکردی درخشان به مقام قهرمانی مسابقات امیدهای جهان دست یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال ایران با کسب دو مدال طلا و یک برنز در 5 وزن اول و همچنین داشتن یک کشتی گیر در فینال و 2 کشتی گیر در دیدار رده بندی 5 وزن دوم، عنوان قهرمانی زودهنگام رقابت های جهانی 2022 اسپانیا را از آن خود کرد.

در 5 وزن نخست، پویا دادمرز در 55 و ایمان محمدی در وزن 63 کیلوگرم به مدال طلا رسیدند و علی اکبر یوسفی در سنگین وزن مدال برنز گرفت.

امشب نیز سید دانیال سهرابی در 67 کیلوگرم برای کسب مدال طلا به میدان می رود و امیر عبدی در 72 و علی عابدی درزی در وزن 97 کیلوگرم برای کسب مدال برنز به مصاف رقبایشان می روند.

در پایان مسابقات پنج وزن نخست، ایران با 83 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و تیم های ارمنستان و ترکیه به ترتیب با 60 و 52 امتیاز در جایگاه های دوم و سوم قرار دارند که با توجه به کشتی گیران شانس مدال روز دوم، قهرمانی تیم ایران مسجل شده است و سه تیم گرجستان، آذربایجان و ترکیه بیشترین شانس را برای سکوهای دوم و سوم دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی ایران در مسابقات کشتی فرنگی امیدهای جهان

قهرمانی ایران در مسابقات کشتی فرنگی امیدهای جهان