مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 22:172022-10-19بين الملل

رام الله: محاصره نابلس، اعلان جنگ فراگیر علیه ملت فلسطین است


سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که محاصره نابلس، یورش به شهرها، روستاها و اردوگاهها و تداوم حمله به مسجدالاقصی به منزله اعلام جنگ فراگیر علیه ملت و سران فلسطین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نبیل ابوردینه سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه امروز چهارشنبه نسبت به تداوم سیاستهای غیر مسئولانه به نقل از ابوردینه گزارش داد، محاصره نُه روزه استان نابلس توسط نظامیان صهیونیست، یورش به شهرها، روستاها و اردوگاهها، تداوم حمله به مسجدالاقصی و تلاش برای تغییر وضعیت تاریخی این مسجد و حرم ابراهیمی به منزله اعلام جنگ فراگیر علیه ملت و سران فلسطین است.

وی با بیان اینکه ادامه این سیاستها، باعث افزایش تنش و انفجار وضعیت خواهد شد، تصریح کرد، دولت صهیونیستی باید بداند که این سیاست، امنیت و ثبات به همراه نخواهد داشت، بلکه وضعیت را خطرناک خواهد کرد.

این مقام فلسطینی با تأکید بر اینکه ملت فلسطین، تداوم هیچ نوع اشغالگری را نخواهد پذیرفت، خاطر نشان کرد، محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان هم نسبت به این سیاستهای صهیونیستی هشدار داده است.

به گفته ابوردینه، عباس بر این باور است که پیروزی ملت فلسطین نزدیک است و نابودی رژیم صهیونیستی بسیار نزدیکتر از چیزی است که بسیاری به آن معتقد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رام الله: محاصره نابلس، اعلان جنگ فراگیر علیه ملت فلسطین است

رام الله: محاصره نابلس، اعلان جنگ فراگیر علیه ملت فلسطین است