مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 23:572022-10-19ورزشي

رییسی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید را تبریک گفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید کشورمان در مسابقات جهانی اسپانیا تصریح کرد: - رییس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید کشورمان در مسابقات جهانی اسپانیا را به عموم ملت شریف ایران تبریک گفت و از ورزشکاران، مربیان و دست اندرکاران این تیم صمیمانه تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید کشورمان در مسابقات جهانی اسپانیا تصریح کرد: این قهرمانی که به همت استعدادهای جوان ایران در رشته ورزشی پرافتخار کشتی به دست آمد، جلوه ای از توانمندی و اراده جوانان عزیزمان را به نمایش گذاشت.

متن پیام رییس جمهور به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید کشورمان در مسابقات جهانی اسپانیا، برای همه ایرانیان شادی و افتخار آفرید.

این قهرمانی که به همت استعدادهای جوان ایران در رشته ورزشی پرافتخار کشتی به دست آمد، جلوه ای از توانمندی و اراده جوانان عزیزمان را به نمایش گذاشت.

اینجانب این قهرمانی ارزشمند را به عموم ملت شریف ایران تبریک می گویم و از ورزشکاران، مربیان و دست اندرکاران تیم ملی کشتی فرنگی امید کشورمان صمیمانه تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید را تبریک گفت

رییسی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید را تبریک گفت