مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 01:472022-10-19اجتماعي

باران نوید حضور بیشتر پرندگان را در طبیعت مازندران داد


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران گفت: بارندگی پاییزی این نوید را داد که شمار بیشتری از پرندگان مهاجر وارد استان شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مسلم آهنگری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران امروز در گفت وگویی، اظهار کرد: بارندگی پاییزی این نوید را داد که شمار بیشتری از پرندگان مهاجر وارد استان شوند.

وی با اشاره به حضور برخی از گونه های خوتکاها و تعداد کمی از پرندگان مهاجر، افزود:  به این دلیل که بارندگی نداشتیم تعداد کمی از پرندگان وارد استان شدند اما انتظار داریم طی روزهای آینده گونه های مختلفی از مرغابی ها، غازها و سایر گونه ها وارد استان شوند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران بیان کرد: با توجه به اینکه میزبان پرندگان مهاجر هستیم انتظار داریم مردم کمک کنند و میزبانان که پرندگان در این تالاب فرود می آیند.

وی با اعلام اینکه  مازندران آمادگی کاملی برای میزبانی از پرندگان مهاجر دارد، تصریح کرد: موضوع مهم اینکه باید امنیت در طبیعت استان برقرار شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران در ارتباط با حفاظت از پرندگان مهاجر، گفت: از بین 300 محیط بان مازندرانی، 100 نفر از محیط بانان استان طی فصول پاییز و زمستان مسوولیت حفاظت از پرندگان مهاجر را در مناطق جلگه ای و تالابی استان برعهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران نوید حضور بیشتر پرندگان را در طبیعت مازندران داد

باران نوید حضور بیشتر پرندگان را در طبیعت مازندران داد