مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 10:272022-10-20اقتصادي

فرماندار ورامین: میراث فرهنگی شهرستان، فرصتی بی نظیر برای سرمایه گذاری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین صبح امروز در جلسه انجمن میراث فرهنگی و گردشگری و کارگروه آبگینه شهرستان ورامین، اظهار کرد: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و تنوع آن در ورامین فرصت بی نظیری برای سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

وی گفت: شهرستان ورامین در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دارای ظرفیت های فراوانی است که در رشد اقتصادی می تواند موثر واقع شود.

فرماندار ویژه ورامین افزود: در حوزه اماکن تاریخی یک مجموعه کامل از معماری دوره ایلخانی در شهرستان ورامین وجود دارد که در نوع خود منحصر به فرد می باشد.

درویشی با اشاره به صنعت شیشه و آبگینه بیان کرد: صنعت شیشه و آبگینه جز صنایع با اشتغال بالا و دارای ظرفیت های گوناگون اقتصادی می باشد که با بهره مندی از دانش روز و دانش بنیان کردن آن می توان تحول و قدم بزرگی در پیشرفت و اشتغال زایی آن برداشت.

معاون استاندار تهران گفت: باید نسل جوان به خصوص دانش آموزان دشت ورامین با هویت فرهنگی و ظرفیت های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بومی شهرستان ورامین آشنا شوند و این کار با همکاری ادارات آموزش و پرورش، شهرداری و دفتر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان ورامین در آینده نزدیک انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ورامین: میراث فرهنگی شهرستان، فرصتی بی نظیر برای سرمایه گذاری است

فرماندار ورامین: میراث فرهنگی شهرستان، فرصتی بی نظیر برای سرمایه گذاری است