مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 11:172022-10-20سياسي

معرفی مستمر فعالیت های پژوهشی راهی برای تقویت جامعه نخبگانی کشور است


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزدهفته پژوهش را فرصت مناسبی برای معرفی فعالیت های پژوهشی نخبگان در حوزه های مختلف دانست و گفت: معرفی مستمر فعالیت ها و دستاوردهای پژوهشی راهی موثر برای تقویت جامعه نخبگانی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، محمدعلی شاه حسینی، صبح امروز در نخستین نشست هماهنگی برگزاری نمایشگا هفته پژوهش و فناوری استان، این اقدام را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: حضور جوانان نخبه در این نمایشگاه ها و ارائه دستاوردهای پژوهشی می تواند نقطه عطفی برای بهره مندی سرمایه گذاران و صاحبان صنایع از ظرفیت های پژوهشگران در دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی باشد.

وی خواستار فراهم نمودن زمینه های لازم برای برگزاری با کیفیت این نمایشگاه در استان یزد شد و افزود: حضور فعالانه نخبگان و پژوهشگران برتر استان در این نمایشگاه می تواند گامی تأثیرگذار در جهت تحقق شعال سال جاری که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مدظله العالی ) به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است، باشد.

معاون استاندار یزد با اشاره به تأکیدات مدیریت ارشد استان مبنی بر توجه ویژه به موضوع کیفی سازی نمایشگاه هفته پژوهش در استان تصریح کرد: تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف نمایشگاه در ساله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مستمر فعالیت های پژوهشی راهی برای تقویت جامعه نخبگانی کشور است

معرفی مستمر فعالیت های پژوهشی راهی برای تقویت جامعه نخبگانی کشور است