مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 11:572022-10-20سياسي

گلرو: در بودجه 1402 به گسترش راه آهن توجه خاص شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آیین بهره برداری از قطار مسافری سمنان- دامغان- شاهرود به مشهد مقدس که با حضور سیدمیعاد صالحی، مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی در ایستگاه راه آهن سمنان برگزار شد، اظهار کرد: حلاوت و شیرینی راه اندازی این قطار محلی را به تمام مردم استان تقدیم می کنیم.

وی افزود: توجه خاص به حوزه حمل و نقل ریلی و هوشمندسازی راه آهن از زمان پذیرش مسؤولیت توسط صالحی به عنوان مدیرعامل راه آهن، کاملاً مشهود است.

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در موقعیتی بسیار حساس قرار دارد و لزوم ایجاد کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب در حوزه ریلی امری کاملاً ضروری است.

گلرو ضمن قدردانی از تلاش تمامی مسؤولان ملی و محلی به منظور راه اندازی این قطار، ادامه داد: امید است که در بودجه سال 1402 به گسترش حوزه راه آهن توجه خاص شود.

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان، وسیله ای برای اعلام مطالبات مردم هستند و راه اندازی این قطار نشانه وحدت مردم و مسؤولان استان است.

انتهای پیام/2568/س/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلرو: در بودجه 1402 به گسترش راه آهن توجه خاص شود

گلرو: در بودجه 1402 به گسترش راه آهن توجه خاص شود