مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 11:572022-10-20اجتماعي

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس عملیاتی و اجرایی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا ابراهیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان صبح امروز در همایش توسعه شغلی معلمان جوان استان اصفهان با بیان اینکه نقش معلمی، نقش بی بدیلی است، اظهار کرد: هیچ شغل و حرفه ای والاتر از معلمی نیست زیرا یکی از صفات خدا معلم است و در همین راستا معلمان، همکار خداوند هستند.

  وی با تأکید بر اینکه از منظر دین مبین اسلام، معلمی مهم ترین نقش است، افزود: از نظر اندیشمندان اثرگذاری معلم بیشتر از اثرگذاری ژنتیک است و در مسیری قرار گرفته ایم که قرار است ماندگارترین اثر یعنی تربیت را در تاریخ بشریت رقم بزنیم.

  ابراهیمی با اشاره نقش معلمان در جامعه عنوان کرد: هدف از خلقت انسان عبادت است و در این راستا معلمان در مسیری قرار دارند که راه ها را هموار و استعدادها را کشف می کنند تا بر اساس مسیر خلقت و فطرت الهی استعدادها را هدایت کنند.

  مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص نقش و جایگاه معلمان بیان کرد: هیچ شخصی نمی تواند خود را مدیون معلم نداند، معلم تمدن ساز، فرهنگ ساز و انسان ساز است.

  در جامعه، معلمان بالاترین جایگاه را دارند وی با اشاره به نتایج نظرسنجی ها در خصوص جایگاه معلمان در جامعه گفت: در سال های اخیر در نظرسنجی ها هیچ جایگاهی بالاتر از معلمان قرار دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس عملیاتی و اجرایی شود

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس عملیاتی و اجرایی شود