مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 12:272022-10-20سياسي

آبرسانی بسیج سازندگی به بیش از 3 هزار خانواده روستایی در ساوه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک علیرضا مهدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای پروژه های آبرسانی مجتمع کوهپایه و سرداران به روستاهای محروم و کم برخوردار شهرستان ساوه  به همت بسیج سازندگی استان مرکزی و بسیج سازندگی سپاه ساوه انجام شد.

وی افزود: برخی از روستاهای ساوه با کمبود آب شرب و تنش آبی مواجه هستند که بسیج سازندگی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در این حوزه وارد عمل شده و با امکانات جهادی و ماشین آلات و تجهیزات سپاه و بسیج و نیروهای انقلابی در حال اجرای پروژه های آبرسانی در این روستاها هستند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به دغدغه بسیج سازندگی در تأمین آب شرب سالم و پایدار برای روستاهای کم آب در استان مرکزی گفت: مجتمع آبرسانی کوهپایه شامل 22 روستا با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان و مجتمع آبرسانی سرداران برای 6 روستا با اعتباری بیش از 9 میلیارد تومان عملیاتی شده است.

مهدی بیان کرد: در مجموع 28 روستا از شهرستان ساوه آبرسانی شده که آبرسانی روستاهای قلعک، باغشاهی، شرفلو، سیلیجرد، الوسجرد، یل آباد، ملک شاهی و شادباغی و.

از جمله این روستاها هستند.

وی با بیان اینکه هدف بسیج سازندگی ایجاد امید در بین مردم و رسیدن به عدالت و پیشرفت است، بیان کرد: طول لوله گذاری برای مجتمع های آبرسانی به روستاهای ساوه حدود 15 کیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی بسیج سازندگی به بیش از 3 هزار خانواده روستایی در ساوه

آبرسانی بسیج سازندگی به بیش از 3 هزار خانواده روستایی در ساوه