مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 13:122022-10-20اقتصادي

تحول در حوزه پسماند/بازگشت اکثر مخازن زباله به سطح شهر تهران


معاون شهردار تهران با بیان اینکه در حوزه رفت و روب و نظافت شهری تحولی را خواهیم داشت، گفت:خلاقیت و نوآوری هایی در حوزه نگهداشت و نظافت شهر مد نظر قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، حسین نظری در نشست خبری که همزمان با برگزاری هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری، ماشین آلات و صنایع وابسته برگزار شد، اظهارداشت: نمایشگاه ها محل تبادل نظر هستند، اکثر نمایشگاه ها در کشورهای مختلف معمولاً در حاشیه شهرها برگزار می شوند.

مجموعه شهر آفتاب نیز در محل جغرافیایی بسیار مناسب با دسترسی به شریان های اصلی، تاسیسات حمل و نقل عمومی و فرودگاه ها واقع شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به طراحی مناسب این نمایشگاه، یادآور شد: فراخ بودن و گستردگی فضا و ایجاد محیط مطبوع برای برگزارکنندگان و بازدیدکنندگان فضایی را فراهم کرده که افراد در این نمایشگاه احساس خستگی نکنند.

توقع داریم با برپایی نمایشگاه در شهر آفتاب مسائل و مشکلاتی که به دنبال برگزاری نمایشگاه در مرکز شهر ایجاد می شود، به حداقل برسد و تقسیم کار صورت بگیرد.

نمایشگاه های پر حجم و در سطح بالا باید در چنین محیطی برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در حوزه پسماند/بازگشت اکثر مخازن زباله به سطح شهر تهران

تحول در حوزه پسماند/بازگشت اکثر مخازن زباله به سطح شهر تهران