مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 13:522022-10-20اجتماعي

ضرورت تقویت حوزه نظافت شهری و اصلاح برخی رویه ها


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، در نشست خبری هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: در بحث نظافت و تنظیف شهر و همچنین اصلاح رویه ها در سطح شهر در این حوزه برنامه های ویژه ای خواهیم داشت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، در نشست خبری هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهر هوشمند مدیریت جامع شهری ماشین آلات و صنایع وابسته که امروز پنجشنبه بیست و هشتم مهر ماه سال جاری برگزار شد، اظهار کرد: از همه دست اندرکاران که در تولید ایده و فکر و مسئولان قبلی شهرداری برای برگزاری نمایشگاه در مجموعه شهر آفتاب تقدیر و تشکر می کنیم.

وی تصریح کرد: اکثر نمایشگاه های بین المللی در بیشتر کشور های دنیا در حاشیه شهر بر پا می شود و نمایشگاه شهر آفتاب شرایط خوبی به لحاظ حمل و نقل و وسایل حمل و نقل عمومی دارد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران خاطرنشان کرد: نباید اجازه بدهیم وقفه برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب و نارضایتی مردم ما در برگزاری نمایشگاه در سطح شهر ادامه داشته باشد و اقدامات لازم باید برای برپایی سایر نمایشگاه ها در مجموعه شهر آفتاب اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت حوزه نظافت شهری و اصلاح برخی رویه ها

ضرورت تقویت حوزه نظافت شهری و اصلاح برخی رویه ها