مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 13:572022-10-20سياسي

هشدار عضو ارشد کنگره؛ پایان چک سفید امضای واشنگتن برای کی یف


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «کوین مک کارتی» رهبر اقلیت جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا سه شنبه گفت اگر این حزب در انتخابات میان دوره ای کنگره در نوامبر کنترل مجلس نمایندگان را به دست بگیرد، - رهبر اقلیت جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا گفت در صورتی که این حزب در انتخابات میان دوره ای کنگره کنترل مجلس نمایندگان را به دست بگیرد، ممکن است در آینده کمک واشنگتن به کی یف محدود شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کوین مک کارتی رهبر اقلیت جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا سه شنبه گفت اگر این حزب در انتخابات میان دوره ای کنگره در نوامبر کنترل مجلس نمایندگان را به دست بگیرد، ممکن است در آینده کمک واشنگتن به کی یف محدود شود.

اظهارنظر این عضو ارشد کنگره آمریکا باعث شوکه شدن مقامات اوکراینی شده و آن ها از واشنگتن خواسته اند به حمایت دو حزبی از اوکراین ادامه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفایننشال تایمز، مک کارتی در اظهاراتی که باعث نگرانی شد، گفت پیش بینی می کند که در صورت پیروزی حزبش در مجلس نمایندگان آمریکا که طبق نظرسنجی ها این نتیجه مورد انتظار است، تصویب کمک اضافی برای اوکراین با مشکل مواجه شود.

وی اظهار داشت: فکر می کنم مردم در رکورد به سر خواهند برد و چک سفید برای اوکراین ننویسند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار عضو ارشد کنگره؛ پایان چک سفید امضای واشنگتن برای کی یف

هشدار عضو ارشد کنگره؛ پایان چک سفید امضای واشنگتن برای کی یف