مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 14:122022-10-20سياسي

لزوم تلاش برای حفظ جایگاه خانواده های شهدا و جانبازان


نماینده مقام معظم رهبری در آذربایجان غربی گفت: باید برای بالا بردن ارزش اجتماعی خانواده شهداء و جانبازان در جامعه تلاش مضاعفی صورت بگیرد تا خانواده ها به این مسئله افتخار نمایند و در این خصوص همه دستگاه ها و ادارات مسئول هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار سید شهداء و جانبازان اظهار داشت: همه مسئولیت ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ارزشمند و دارای اهمیت هستند اما در میان این مسئولیت ها، مسئولیت خدمت به خانواده شهداء و جانبازان توفیق مضاعف خداوند است.

وی افزود: شهداء و جانبازان ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و اگر ایثار و جانفشانی های آن ها نبود موجودیت نظام نامعلوم بود.

نماینده مقام معظم رهبری در آذربایجان غربی در بخشی از سخنان خود به بیان اهمیت دیدار با خانواده شهداء و جانبازان پرداخت و گفت: خانواده شهداء و جانبازان باید بدانند که مسئولین هیچگاه آن ها را فراموش نکرده و همواره به فکر آن ها هستند.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان با هجمه های فراوان درصدد از بین بردن روحیه ایثار و فداکاری و به فراموشی سپرده شدن خانواده شهداء و جانبازان در جامعه هستند و برخی افراد داخلی نیز دانسته و ندانسته با این هجمه ها همراهی می کنند که مسئولین بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تلاش برای حفظ جایگاه خانواده های شهدا و جانبازان

لزوم تلاش برای حفظ جایگاه خانواده های شهدا و جانبازان