مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 14:272022-10-20سياسي

کتاب «چشم و چراغ»؛ روایت تصویری از پدران و مادران شهدا رونمایی شد


طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید، کتاب چشم و چراغ که روایت تصویری از پدران و مادران شهدای استان مرکزی است رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک ظهر امروز همزمان با روز اول از هفته فرهنگی اراک و با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و جمعی دیگر از مسئولین آیین رونمایی و جشن امضا کتاب چشم و چراغ ، روایت تصویری از پدران و مادران شهدا برگزار شد.

شهردار اراک در این مراسم با تبریک روز اراک گفت: تحول و نوآوری در حوزه حکمرانی در کشور با درخشش امیرکبیر رقم خورد.

علیرضا کریمی با بیان اینکه آغازین روز هفته اراک روز شهیدان، سرداران و امیران است، تصریح کرد: شهرداری اراک یکی از رسالت های خود را توجه به مسائل فرهنگی می داند.

  وی خاطرنشان ساخت: بهترین نوع جلوه گری فرهنگی توجه به عنصر و حرکت حکیمانه ای است که حضرت امام خمینی(ره) رژیم صهیونیستی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی نیز در این آیین با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت تکریم خانواده معزز شهدا گفت: کتاب چشم و چراغ روایت تصویری از پدران و مادران شهدای استان مرکزی است که اوج سادگی، صبر و استقامت در آن به تصویر کشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «چشم و چراغ»؛ روایت تصویری از پدران و مادران شهدا رونمایی شد

کتاب «چشم و چراغ»؛ روایت تصویری از پدران و مادران شهدا رونمایی شد