مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 14:422022-10-20ورزشي

رنگرز : چرخه انتخابی تیم ملی آغاز می شود / سیاست ما جوانگرایی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، حسن رنگرز گفت: قبل از هر چیز قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید در رقابت های جهانی اسپانیا را به مردم خوب و عزیز که ولی نعمت ما هستند تبریک می گویم و جا دارد از زحمات استاد محمد بنا .

- سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: چرخه انتخابی تیم ملی را هم تقدیم مدیر تیم ملی کردیم و بنظرم با تأیید فدراسیون چرخه انتخابی زیر 23 سال و تیم ملی بزرگسالان تا چند روز دیگر روی خروجی سایت فدراسیون قرار خواهد گرفت تا نقشه راه کشتی گیران برای رسیدن به دوبنده تیم ملی مشخص شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، حسن رنگرز گفت: قبل از هر چیز قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی امید در رقابت های جهانی اسپانیا را به مردم خوب و عزیز که ولی نعمت ما هستند تبریک می گویم و جا دارد از زحمات استاد محمد بنا و حمید باوفا عزیز سکانداران تیم ملی جوانان و بزرگسالان برای تلاش های یکساله ای که برای این جوانان داشتند تشکر و قدرانی کنم.

همچنین از همکارانم، کادر تیم ملی امید بابت تلاش هایی که طی 20 روز اخیر برای این جوانان و آینده سازان کشتی کشورمان داشتند تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگرز : چرخه انتخابی تیم ملی آغاز می شود / سیاست ما جوانگرایی است

رنگرز : چرخه انتخابی تیم ملی آغاز می شود / سیاست ما جوانگرایی است