مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 14:472022-10-20بين الملل

توافق کشورهای اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم های تازه علیه ایران


اتحادیه اروپا، دوشنبه گذشته (17 اکتبر) تحریم هایی را علیه وزیر ارتباطات ایران، پلیس امنیت اخلاقی و بخش سایبری سپاه پاسداران اعمال کرد.

- اتحادیه اروپا، دوشنبه گذشته (17 اکتبر) تحریم هایی را علیه وزیر ارتباطات ایران، پلیس امنیت اخلاقی و بخش سایبری سپاه پاسداران اعمال کرد.

ریاست شورای اتحادیه اروپا با اتهام فروش پهپادهای ایرانی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین، اعلام کرد که کشورهای عضو درباره تحریم های تازه علیه افراد و نهادهای مرتبط با فروش این پهپادها به توافق رسیده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صفحه توییتر ریاست شورای اروپا نوشت: پس از سه روز مذاکره، سفرای اتحادیه اروپا درباره اقدامات علیه نهادهای تامین کننده پهپادهای ایرانی که در اوکراین به کار می روند، توافق کردند.

روند مکاتبات به پایان رسیده است.

تحریم ها از امروز بعد از ظهر اجرایی شده و اعلام می شوند.

  در ادامه آمده است: کشورهای اتحادیه اروپا تصمیم گرفتند دارایی سه شخص و یک نهاد مسئول تحویل این پهپادها را مسدود کنند؛ اتحادیه اروپا همچنین آماده گسترش تحریم ها علیه 4 نهاد ایرانی دیگر است که پیش از این در لیست تحریمی قبلی گنجانده شده بودند.

  اجماع کشورهای اتحادیه اروپا برای تحریم بیشتر ایران در پی این انجام شده است که جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، طی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق کشورهای اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم های تازه علیه ایران

توافق کشورهای اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم های تازه علیه ایران