مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 15:072022-10-20اقتصادي

صادرات 41 میلیون دلار کالا از گمرک چهارمحال و بختیاری


مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در 6 ماهه ابتدای سال جاری بیش از 51 هزار تن کالا به ارزش 41 میلیون دلار از گمرک استان خارج و به کشورهای دیگر صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سجاد رستمی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ضمن گرامیداشت روز صادرات گفت: یکی از معیارهای موفقیت یک کشور میزان صادرات آن به کشورهای دیگر است.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در 6 ماهه ابتدای سال جاری بیش از 51 هزار تن کالا به ارزش 41 میلیون دلار از گمرک استان خارج و به کشورهای دیگر صادر شده است.

وی افزود: کالاهای صادراتی شامل موکت، کف پوش، لوازم خانگی، سیمان، ورق های پوشش دار گالوانیزه و قلع اندود بوده که به کشورهای عراق، افغانستان، هند، ترکیه و ایتالیا صادر شده است.

رستمی اظهار داشت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 21 درصد رشد وزنی و بیش از 50 درصد رشد ارزشی داشته است، این در حالی است که میانگین رشد صادرات کل کشور 25 درصد برآورد شده است.

رتبه اول چهامحال و بختیاری در تحقق اهداف صادراتی وی با اشاره به اینکه استان در تحقق اهداف صادراتی رتبه اول کشوری را داراست، بیان کرد: شرکت های تولیدی استان جزو صادرکننده های برتر کشوری شناخته شدند و شرکت برفاب در جمع 8 صادرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 41 میلیون دلار کالا از گمرک چهارمحال و بختیاری

صادرات 41 میلیون دلار کالا از گمرک چهارمحال و بختیاری