مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 16:072022-10-20سياسي

اختصاص 5 هزار میلیارد تومان به بیماری های خاص/امسال 4 هزار متخصص جذب شده اند


وزیر بهداشت با بیان اینکه در دولت سیزدهم با همکاری مجلس 5 هزار میلیارد تومان به بیماری های خاص و صعب العلاج اختصاص یافته است، گفت: در هفته آینده ساختاری در بنیاد بیماری های خاص رونمایی خواهد شد تا از این پس داروی بیماران خاص را به درب منازل آن ها ارسال کنیم.

- بهرام عین اللهی در دیدار با آیت الله سعیدی که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه در ابتدای دولت وضعیت کشور در رابطه با بیماری نبود، اظهار کرد: ما در ابتدای دولت، روزانه 50 هزار مراجعه، 20 هزار بستری، 8 هزار مریض بدحال و حدود 700 فوتی داشتیم.

وی با بیان اینکه به لطف الهی روزانه یک میلیون و 600 هزار واکسن در کشور تزریق کردیم که در دنیا بی نظیر بود، گفت: مسئولان بهداشت مصر در نشست منطقه ای قاهره از اقدام ایران به عنوان موفقیت فوق العاده یاد می کردند و این موفقیت به خاطر زیر ساخت ها و زمینه هایی بود که در مردم وجود داشت و وزارت بهداشت با کمک نیروهای مردمی توانست به این موفقیت برسد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ما امروز حدود 155 میلیون تزریق واکسن انجام دادیم، افزود: میزان مرگ و میر ما از کرونا از ابتدای کرونا تا آذر 1400، 122 هزار نفر و از ابتدای آذر 1400 تا کنون حدود 14 هزار نفر بوده است و امروزه مردم به شرایط عادی برگشتند در حالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 5 هزار میلیارد تومان به بیماری های خاص/امسال 4 هزار متخصص جذب شده اند

اختصاص 5 هزار میلیارد تومان به بیماری های خاص/امسال 4 هزار متخصص جذب شده اند