مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 16:372022-10-20سياسي

جشنواره ورنی اهر رویدادی فرهنگی و دیپلماتیک برای معرفی هنر اصیل آذربایجان


معاون اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی جشنواره ورنی اهر را رویدادی فرهنگی و دیپلماتیک در راستای معرفی هنر اصیل آذربایجان عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد کلامی در جلسه مقدماتی برگزاری جشنواره ورنی با تاکید به اینکه برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری بومی موجب نشاط اجتماعی، وحدت شده و هویت بخش است، اظهار کرد: جشنواره ورنی ازجمله رویدادهای مهم کشور است که اصالت هنر آذربایجان را در سطح ملی معرفی و فرصت عرضه مستقیم را روستاییان تشکیل داده و ورنی بافی از فعالیت های اصلی بانوان این منطقه است، لذا با توسعه این هنر در میان عمده جمعیت این منطقه، تحقق اهداف رونق اقتصادی میسر خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: با توجه به اینکه ورنی ازجمله هنرهایی است که امکان صادرات چمدانی گسترده آن بسیار بالا است، لذا برگزاری جشنواره ورنی در سطح ملی می تواند فرصت ارتباط مستقیم صادرکنندگان با هنرمندان و حذف واسطه ها را فراهم کند.

او گفت: معاونت اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در این راستا اقدامات خود را به صورت جدی با هدف ایجاد موقعیت های دیپلماتیک، هماهنگی با اتاق بازرگانی تبریز و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ورنی اهر رویدادی فرهنگی و دیپلماتیک برای معرفی هنر اصیل آذربایجان

جشنواره ورنی اهر رویدادی فرهنگی و دیپلماتیک برای معرفی هنر اصیل آذربایجان