مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 17:072022-10-20سياسي

تمام قدرت آمریکا آتش زدن چند سطل زباله است


دشمن در فتنه اخیر هر چه پس انداز کرده بود به میدان آورد و قدرت، ثروت، رسانه و اعتبار سیاسی خود را هم به کار گرفت تا یک جوان را فریب دهد و یک سطل زباله را آتش بزند و آن را دستاورد بزرگ خود بداند اما با شکست روبرو شد و این فتنه اخیر یک نوزاد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سردار سرلشکر حسین سلامی پیش از ظهر امروز در تجمع علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در محکومیت اغتشاشات اخیر که در مصلای قدس قم برگزار شد، با بیان اینکه امام خمینی(ره) احیاگر مجد و عظمت اسلام در این زمانه شدند، اظهار کرد: خورشید اسلام از افق این سرزمین طلوع کرد، خورشیدی که امروز در میانه و مرکز سپهر عالم درحال درخشش است.

وی با اشاره به اینکه تحمل نور خورشید پر فروغ برای سردمداران کفر و اصحاب تیرگی قابل تحمل نیست، اضافه کرد: آرزوی سعادت، سلامت و توفیقات روز افزون را برای نائب امام عصر(عج) و پیشوای انقلاب اسلامی داریم، رهبری که با دستان ابوالفضلی خود پرچم این انقلاب را برافراشته نگه داشته اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: شرایط امروز کشور تعیین کننده و مهم است و در یکی از دوره های مهم اسلام به سر می بریم که شب قدر انقلاب است و شیوه حضور ما در این صحنه خطیر و سرنوشت ساز تعیین کننده مسیر روشن این انقلاب نورانی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام قدرت آمریکا آتش زدن چند سطل زباله است

تمام قدرت آمریکا آتش زدن چند سطل زباله است