مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 18:022022-10-20ورزشي

کیهان: 83 درصد زنان، حجاب را ضرورت و ارزش می دانند


بر اساس نظرسنجی مردادماه گذشته یک مؤسسه معتبر نظرسنجی، اکثریت بالای 83 درصدی خانم ها معتقدند حجاب یک ضرورت و ارزش است و مانع فعالیت اجتماعی و آزادی عمل بانوان هم نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه کیهان، واضح است که درخصوص اصل اسلام و انقلاب اسلامی این اعداد بالاتر می باشد.

این یکپارچگی ملی در طیف های مختلف اجتماعی از جمله در طیف ورزشکاران و اهالی هنر ایران هم وجود دارد.

در صحنه آشوب های اخیر تعداد ورزشکاران و هنرمندانی که در مقابل ضرباتی که آشوب طلبان به مردم زدند، رفتار غیرمسئولانه ای داشتند، در مقابل خیل عظیم فعالان این دو حوزه، واقعاً ناچیز بود.

کار دشمن در این وادی از یک سو مخالف نظام معرفی کردن قاطبه ورزشکاران، هنرمندان و دیگر طیف های کشور و از سوی دیگر بزرگ نمایی افراد معدودی از این دو طیف بود که واقعاً در جامعه ورزشکاران یا هنرمندان جایگاه برجسته ای نداشتند.

بر دشمنان انتظاری جز این نیست اما در این میان بعضی از افراد از موضع انقلابی و در مقام پاسخگویی به این به اصطلاح سلبریتی های ورزشی و سینمایی وارد میدان شده و از ادبیاتی استفاده کردند که گویا جامعه ورزشی و جامعه هنری ایران از دست رفته اند! از آنجا که ادبیات اینچنینی به طور طبیعی با واکنش جامعه ورزشی و هنری کشور مواجه می شود، این افراد در واقع ناخواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیهان: 83 درصد زنان، حجاب را ضرورت و ارزش می دانند

کیهان: 83 درصد زنان، حجاب را ضرورت و ارزش می دانند