مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 18:322022-10-20اقتصادي

پژوهشگاه لبنیات و غلات در گلستان راه اندازی می شود


رییس پژوهشگاه استاندارد کشور گفت: با توجه به اینکه در استان گلستان تولید غلات و شرکت های تولیدی لبنیات بیش از استان های دیگر است با همکاری مسئولان استانی پژوهشگاه غلات و لبنیات در گلستان راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی اصغر صباح الوانی رییس پژوهشگاه استاندارد کشور ظهر امروز در مراسم آیین گرامیداشت از برگزیدگان و سرامد استاندارد گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اظهار کرد: در حال حاضر در 15 استان کشور پژوهشگاه های تخصصی بنا به پنانسیل و ظرفیت استان ها راه اندازی شده تا کار تحقیقات و پژوهش را در موضوعات مختلف نیاز کشور انجام دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به پنانسیل استان گلستان و افزایش تولید محصولات کشاورزی در حوزه غلات و افزایش تعداد واحدهای تولیدی لبنیات در سطح استان نسبت به دیگر استان های کشور بنا داریم پژوهشگاه لبنیات و غلات را در این استان راه اندازی کنیم.

رییس پژوهشگاه استاندارد کشور خاطرنشان کرد: با توجه به تجهیزات و امکانات بروز و استاندارد در راه اندازی پژوهشگاه نیاز به 30 میلیارد تومان اعتبار بوده که انتظار داریم سازمان برنامه و بودجه که تمایل به صادرات دارند توسط سازمان ملی استاندارد و پژوهشگاه استانداردسازی شده تا بتوانند محصولات خود را بنا به بازار روز دنیا در حوزه صادرات عرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگاه لبنیات و غلات در گلستان راه اندازی می شود

پژوهشگاه لبنیات و غلات در گلستان راه اندازی می شود