مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 19:022022-10-20سياسي

حل مسائل اقتصادی اولویت مردم است/ لزوم تبیین نسبت به شیب نزولی فساد در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام حسین طائب مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در نشست بصیرتی سربازان ولایت اظهار کرد:  دشمن با جنگ روانی می خواهد ایران مجازی به ایران حقیقی تفوق پیدا کند.

وی افزود: تصویر ایران مجازی را دشمن میسازد و ایران حقیقی همان است که مردم ساخته اند؛ ایران حقیقی همان است که دشمن هم به آن اذعان میکند که هیمنه غرب را به چالش انداخته و روز به روز قدرت مندتر می شود.

وی با اشاره به اینکه باید فضای مجازی را تبدیل به فرصت کنیم، عنوان کرد: همانطور که توانمندی هسته ای می تواند منجر به پیشرفت یا نابودی بشر استفاده شود فضای مجازی هم همینطور است.

مشاور فرمانده کل سپاه افزود: حل مسایل اقتصادی و گره های معیشتی اولویت مردم کشور است؛ اولویت و مطالبه اقشار مختلف جامعه را بشناسیم و مراقب باشیم مطالبات ما به جاهای فرعی نرود؛ از دوقطبی سازی سیاسی باید اجتناب کرد و انسجام و وحدت جامعه را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه اگر هیجان بیشتر شود خشونت هم بیشتر می شود، بیان کرد: نباید به روی آتش هیزم ریخت؛ اظهارنظرها و سخنان ما به گونه ای باشد که از خشونت جلوگیری کنیم و توطئه دشمن را خنثی کنیم.

طائب با اشاره به اینکه در جنگ امنیتی پاس به جنگ نرم ندهیم، گفت: در جنگ ترکیبی دشمن علیه ما باید متناسب با حرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مسائل اقتصادی اولویت مردم است/ لزوم تبیین نسبت به شیب نزولی فساد در کشور

حل مسائل اقتصادی اولویت مردم است/ لزوم تبیین نسبت به شیب نزولی فساد در کشور