مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 19:172022-10-20سياسي

اقامت 44 هزار گردشگر در زنجان


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: از ابتدای سال تاکنون 44 هزار گردشگر داخلی و خارجی به زنجان سفر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی اکبر شرفی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در جلسه بررسی امکانات هتل ها و خانه های مسافر زنجان اظهار کرد: با کاهش چشمگیر شیوع بیماری و سپس شرق آسیا همچون چین، سنگاپور و ژاپن و همچنین کشورهای اروپایی و اسلامی هستند این تعداد بیشتر در هتل ها، مهمان پذیرها، اقامتگاه های بوم گردی و مجتمع های گردشگری اقامت داشتند.

وی افزود: هم اکنون 4 هزار و 300 تخت در هتل ها، هتل آپارتمان ها، خانه های مسافر، بوم گردی ها و سایر تأسیسات گردشگری زیرمجموعه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برای خدمات رسانی و اقامت مسافران و گردشگران نوروزی پیش بینی و آماده شده است.

شرفی تأکید کرد: نظارت ها و کنترل های سازمان میراث فرهنگی نیز، با وجود کاهش گردشگر، چند برابر شده است و دستگاه های مختلف، نظارت های مخصوص خود را دارند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان افزود: حتی در بعضی موارد، نظارت هایی ترکیبی توسط ناظران در حوزه گردشگری و دستگاه های مختلف انجام می گیرد و گروه بازرسی فرستاده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامت 44 هزار گردشگر در زنجان

اقامت 44 هزار گردشگر در زنجان