مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مهر 1401 ساعت 20:322022-10-20حوادث

احداث اسکلت فلزی واحد های روستایی زلزله زده خوی تا هفته آینده


احداث اسکلت فلزی واحدهای روستایی زلزله زده در خوی از هفته آینده انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه محمد صادق معتمدیان  با اشاره به اقدامات انجام شده بدنبال وقول زلزله 5.

4 ریشتری  روز 13 مهرماه که شهرستان خوی را لرزاند،با بیان اینکه بلافاصله در دقایق اولیه وقوع زلزله ستاد مدیریت بحران شهرستان با حضور اعضای امدادی و به ریاست فرماندار تشکیل شد، افزود:در ساعات اولیه وقوع زمین لرزه در خوی در شعاع 5 کیلومتری و در مرحله دوم در شعاع 20 کیلومتری عملیات امداد و نجات در کانون اصلی زلزله آغاز شد و علاوه بر ظرفیت های شهرستان خوی، امکانات از مراکز استان نیز به منطقه اعزام شد و امنیت منطقه در ساعات اولیه وقوع بحران تامین شد.

معتمدیان با بیان اینکه عملیات آواربرداری،پی کنی و نقشه برداری ها آغاز شده است، گفت: با توجه به خرید میلگرد و توزیع ماسه و سیمان رایگان امیدواریم قبل از شروع فصل سرما، فونداسیون 600 واحد روستایی را به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: اولین محموله خرید اسکلت فلزی برای مناطق روستایی انجام شده و احداث برپایی اسکلت فلزی واحد های روستایی در خوی از هفته آینده انجام می شود.

معتمدیان ادامه داد: تلاش می شود رکورد خدمت رسانی به مردم منطقه در حداقل زمان شکسته شود، که در این راستا از همه ظرفیت های استان استفاده شده تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث اسکلت فلزی واحد های روستایی زلزله زده خوی تا هفته آینده

احداث اسکلت فلزی واحد های روستایی زلزله زده خوی تا هفته آینده