مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 09:372022-10-21سياسي

استقبال گردشگران 47 کشور خارجی از گفت وگوی آزاد در مدرسه علمیه ناصریه اصفهان


بیش از 47 کشور خارجی از گفت وگوی آزادی که در مدرسه علمیه ناصریه برای آن ها فراهم شده، استقبال کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مدرسه علمیه ناصریه واقع در ظلع شرقی مسجد امام(ره) اصفهان سالهاست که میزبان گردشگران خارجی است و هدف از این ارتباط و میزبانی آشنا کردن آن ها با واقعیت اسلام و جهان اسلام و زدودن شبهات موجود در رسانه های غربی بر علیه اسلام و تشیع و ایران است.

با وجود تحریم ورود بخشی از گردشگران به ایران توسط دولتمردان برخی از کشورهای غربی، هنوز بسیاری هستند که به ایران سفر می کنند و در گفت وگوهای آزاد و دوستانه که در این مدرسه (اولین مدرسه گردشگری اسلامی) برای آن ها فراهم شده، شرکت می کنند و بیش از 47 کشور خارجی از گفتگوی آزاد در مدرسه علمیه ناصریه استقبال کرده اند.

  مدرسه علمیه ناصریه از ابتدای شهریور که پیک گردشگری تابستانه در ایران بحساب می آید تا اواخر مهرماه طبق آمار ثبت شده توسط مدرسه میزبان قریب به بیشتر از 3 هزار نفر گردشگر بوده که با مبلغین این مدرسه به گفت وگو نشسته اند، البته آمار ورودی به مسجد از این بالاتر است.

هدف از این گفتگوها ایجاد ارتباط کلامی دوستانه برای ارتقای سطح شناختی آن ها از اسلام و نقش دولت اسلامی و روحانیت در جامعه و برطرف کردن شبهاتی که در رسانه ها بر علیه اسلام و تشیع در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال گردشگران 47 کشور خارجی از گفت وگوی آزاد در مدرسه علمیه ناصریه اصفهان

استقبال گردشگران 47 کشور خارجی از گفت وگوی آزاد در مدرسه علمیه ناصریه اصفهان