مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 10:122022-10-21پزشكي

مهمترین علت میگرن


استرس و اضطراب شایع ترین عامل سردردهای میگرنی هستند.

درصد زیادی از افراد مبتلا به میگرن، از اختلالات اضطرابی رنج می برند که نیاز به مداخلات درمانی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، نوشین یمانی، متخصص مغز و اعصاب، فلوشیپ سردرد و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در برنامه مادر مزمن وجود دارند و بیمار چندین سال با این بیماری درگیر است و حالت تهوع و حساسیت به نور نیز تجربه می شود.

یمانی در پاسخ به این سوال که سردردهایی که نیمه شب یا صبح زود بیمار را از خواب بیدار می کنند، چه ماهیتی دارند؟، گفت: به دلیل اینکه در طول شب فشار داخل مغز به بیشترین میزان خود می رسد، پیگیری از نظر وجود تومورهای مغزی ضروری است،البته خواب نامناسب، افزایش فشار خون، تنفس نامناسب حین خواب و همچنین میگرن می تواند از جمله دیگر دلایل این سردرد باشد.

این فلوشیپ سردرد در پاسخ به این سوال که آیا رژیم های لاغری می تواند باعث سردرد شود؟، گفت: گرسنگی های طولانی مدت و کم آبی بدن می تواند باعث سردرد شود؛ بنابراین رژیم های لاغری باید حتما تحت نظر متخصص تغذیه انجام گیرد.

وی در خصوص ارتباط بین تنش ها و میگرن، گفت: استرس و اضطراب شایع ترین عامل سردردهای میگرنی هستند، درصد زیادی از افراد مبتلا به میگرن، از اختلالات اضطرابی رنج می برند که نیاز به مدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین علت میگرن

مهمترین علت میگرن