مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 10:172022-10-21سياسي

بهترین سبک تربیت فرزند


عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: بهترین سبک فرزندپروری سبک مقتدرانه است و در این روش، والدین با صمیمیت و به طور منطقی به خواسته های فرزند خود عمل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، شیرین رشیدی، دکترای فلسفه تعلیم و تربیت و عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در برنامه مادر سیما در پاسخ به این سوال که تربیت صحیح کودک شامل چه مواردی است،گفت: تربیت انسان دارای ابعاد روانی و جسمانی است، والدین همانگونه که به مسائل جسمانی کودک حساس هستند باید به مسائل روانی فرزندان نیز توجه کنند.

در تربیت کودک به حرکت و تحول نیازمندیم و این حرکت باید در مسیر صحیح انجام شود تا کودک را به خودشکوفایی برساند و او را از حالت موجود به حالت رشد حرکت دهد.

وی از ترس و هراس به عنوان اختلالاتی که کودکان به آن مبتلا می شوند، نام برد و گفت: هراس یک واکنش روانشناختی همراه با ترس مداوم و شدید است،مانند هراس جدایی از والدین، هراس از تنهایی و هراس از مرگ.

در این میان بسیاری از بچه ها با اختلال ترس مواجهند، مانند: ترس از مدرسه و ترس از محیط هایی غیر از خانه، دکترای فلسفه تعلیم و تربیت گفت: کودکان تک فرزند که روابط اجتماعی کمتری داشته اند، بیشتر مبتلا به ترس از مدرسه می شوند، تنها بودن این کودکان باعث عدم یادگیری تعاملات اجتماعی می شود، وال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین سبک تربیت فرزند

بهترین سبک تربیت فرزند