مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 12:022022-10-21فرهنگي

برترین های جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت در یزد تجلیل شدند


همزمان با آیین اختتامیه هجدهمین جشنواره تئاتر مقاومت از دو هنرمندان برجسته کشور و برترین های این دوره رویداد فرهنگی وهنری تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه بخش موسیقی از نورالدین زمانی و پژمان قهرمانی از شیراز و برگزیده بخش موسیقی محمد نادری از لاهیجان تجلیل شد.

در بخش طراحی لباس نیز از بهاره زاهد دوست نماینده استان تهران، شراره وطن پرست نماینده تهران، سحر مسحنی کیاسری از ساری و در بخش طراحی صحنه از مختار محمدی نماینده میروان، پدرام شیخ مظفری نماینده استان کرمان تجلیل شدند و جایزه برگزیده بخش طراحی صحنه و فضا نیز به سحر محسنی کیاسری از ساری اختصاص یافت.

در بخش بازیگری زن نیز از هیام احمدی نماینده شاهین شهر، مریم السادات هاشمی نماینده یزد تجلیل شد و در ادامه جایزه رتبه سوم بازیگری زن به گروه نمایشی پرسه در دیار اختصاص یافت.

جایزه رتبه بازیگری زن به دنیا فتحی برای نمایش سرزمین مادری از تهران تعلق گرفت و رتبه نخست این بخش هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت به بهاره فیروزه چی برای نمایش بی نشان از مشهد اختصاص یافت.

در بخش بازیگری مردم از حسین نادری برای نمایش زیرخاکی از تهران و احمد شریفی برای نمایش عقیق سرخ از یزد، تقدیر و تجلیل شد و بهنام کاوه برای نمایش اتیک جوان تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت در یزد تجلیل شدند

برترین های جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت در یزد تجلیل شدند