مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 12:122022-10-21پزشكي

ابلاغ تعرفه دندانپزشکی برای اولین بار در کشور


رییس اداره دندانپزشکی معاونت درمان وزارت بهداشت، از اجرای 22 برنامه طرح عدالت و تعالی در حوزه دندانپزشکی در این معاونت خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، قاسم صادقی، در اجلاس معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی کشور در هتل قلب تهران، گفت: هدف کلان و راهبرد اصلی ما در حوزه دندانپزشکی دسترسی عادلانه مردم به خدمات و توسعه و بهبود نظام ارائه خدمات است.

وی افزود: هدف کمّی نیز افزایش سالیانه 10 درصدی به خدمات دندانپزشکی در بخش دولتی نسبت به سال پایه خواهد بود.

رییس اداره دندانپزشکی معاونت درمان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه چند برنامه از 22 برنامه طرح عدالت و تعالی در پنج دانشگاه علوم پزشکی کشور پایلوت می شود، بیان کرد: استقرار نظام یکپارچه خدمات دندانپزشکی در بخش دولتی بر اساس نظام ارجاع و سطح بندی خدمات و مراکز دندانپزشکی، اعتباربخشی و رتبه بندی این مراکز، ارتقای وضعیت کنترل عفونت در این مراکز، توسعه نظارت و ارزیابی هوشمند مراکز و لابراتوارهای دندانپزشکی، محاسبه شاخص هزینه جغرافیایی به منظور تعدیل منصفانه تعرفه های استانی، برنامه های مذکور هستند.

صادقی با بیان اینکه 15 دانشگاه در طرح مقیمی دندانپزشکی از ساعت 8 صبح تا 8 شب خدمات ارائه می دهند، یادآور شد: در راستای الزامات اجرای طرح عدالت و تعالی نظام سلامت تشکیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ تعرفه دندانپزشکی برای اولین بار در کشور

ابلاغ تعرفه دندانپزشکی برای اولین بار در کشور