مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 13:172022-10-21سياسي

نسل امروز باید تاریخ را مطالعه کنند و پای ارزشهای انقلاب بایستند


جوانان و نوجوانان باید تاریخ را مطالعه کنند و لازم است همه آحاد مردم و مسئولان از دستورات رهبری پیروی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام محمد تقی موحد امام جمعه موقت شهرقدس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: هنگام گشایش و سختی های امور زندگی باید تقوا و خدا پیشگی را مورد توجه قرار داد، تقوا موجب ایجاد نیرو و زمینه ای برای ایستادگی است.

  وی گفت: شهدا در دوران دفاع مقدس تابع نفاق و کفار نشدند و با جان فشانی مقاومت کردند و برگ زرینی برای جهان اسلام خلق کردند و پس از 3 سال از شهادت حاج قاسم سلیمانی، دشمن از تصویر این شهید مقاومت ترس دارد.

  خطیب نماز جمعه شهرقدس تاکید کرد: مردم ایران با پیروی از امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی پیروز هستند و با ایمان و تقوا از جبهه حق دفاع خواهند کرد.

  وی ادامه داد: نسل امروز، جوانان و نوجوانان باید متوجه باشند و تاریخ را مطالعه کنند و تا آخرین قطره خون پای ارزش های امام، انقلاب اسلامی و دین ایستاده و توطئه های دشمن را با مدد الهی خنثی خواهیم کرد.

   حجت الاسلام موحد با اشاره به مسئله جهاد تبیین افزود: صاحب این کشور امام زمان (عج) است و باید همه آحاد مردم و مسوولین به توصیه های مقام معظم رهبری عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل امروز باید تاریخ را مطالعه کنند و پای ارزشهای انقلاب بایستند

نسل امروز باید تاریخ را مطالعه کنند و پای ارزشهای انقلاب بایستند