مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 13:322022-10-21سياسي

احمد خاتمی : قوه قضاییه طوری با اغتشاشگران برخورد کند که دیگر کسی هوس اغتشاش نکند


خداوند متعال نعمت هایی را دادند مانند نعمت زیبایی و نعمت نظام اسلامی که به خاطر آنها باید شکرگذار خدا باشیم.

- احمد خاتمی : قوه قضاییه طوری با اغتشاشگران برخورد کند که دیگر کسی هوس اغتشاش نکند امام جمعه موقت تهران گفت: خداوند متعال نعمت هایی را دادند مانند نعمت زیبایی و نعمت نظام اسلامی که به خاطر آنها باید شکرگذار خدا باشیم.

خطیب موقت تهران گفت: در حوادث اخیر با افراد ناآگاه باید از روی ترحم و رأفت اسلامی برخورد شود اما کسانی که سردسته اغتشاشات بودند یا هستند و پول دریافت میکنند تا شعار بنویسند و یا اقدامات ضد امنیت ملی انجام میدهند نباید به این افراد رحم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه های این هفته نماز جمعه طی سخنانی اظهار داشت: امیرالمومنین علی علیه السلام همگان را به تقوا سفارش می کنند زیرا خداوند متعال نعمت هایی را دادند مانند نعمت زیبایی و نعمت نظام اسلامی است که باید شکرگذار خدا باشیم.

  وی افزود: در حوادث اخیر با افراد ناآگاه باید از روی ترحم و رأفت اسلامی برخورد شود اما کسانی که سردسته اغتشاشات بودند یا هستند و پول دریافت میکنند تا شعار بنویسند و یا اقدامات ضد امنیت ملی انجام میدهند نباید به این افراد رحم شود و باید با اشد مجازات با آنها برخورد شود و قوه قضاییه باید طوری با این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمد خاتمی : قوه قضاییه طوری با اغتشاشگران برخورد کند که دیگر کسی هوس اغتشاش نکند

احمد خاتمی : قوه قضاییه طوری با اغتشاشگران برخورد کند که دیگر کسی هوس اغتشاش نکند