مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 13:322022-10-21اجتماعي

کمک 8.5 میلیاردی مردم خراسان جنوبی به بازسازی عتبات عالیات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، موسی جوینده، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: مردم خراسان جنوبی با وجود مشکلات اقتصادی با کمک های خود برای برپایی موکب های را داشته باشیم، افزود: در خیابان صاحب الزمان شهر کاظمین همه امکانات مورد نیاز زائرین حسینی فراهم شد.

وی ادامه داد: امسال به جهت گرمای هوا مشکلاتی بروز کرد که یکی مسئله تأمین آب بود که با ورود حرم امامین جوادین(ع) این مشکل برطرف شد و برای سال های آینده با اتصال به شاه لوله شهر بغداد این مشکلات وجود نخواهد داشت.

جوینده با بیان اینکه اجرای 15 هزار مترمربع سایبان برای زائرین اربعین از دیگر اقدامات استثنایی خراسان جنوبی در سایت کاظمین بود، تصریح کرد: در مدت استقرار در کاظمین یک میلیون و 764 هزار پرس غذای گرم در سه وعده غذایی با کیفیت عالی طبخ و توزیع شد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی افزود: همچنین پنج میلیون و 337 هزار بسته میان وعده از کلوچه محلی، عناب و خشکبار و 545 هزار قرص نان گرم پخت و توزیع شد.

وی با اشاره به خدمات خیاطی، بهداشتی، آرایشگاه و تعمیرات عینک در موکب های خراسان جنوبی، گفت: در ایام اربعین 142 کامیون و تریلی بار موکب های خراسان جنوبی و استان های دیگر را به کشور عراق منتقل کردند که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 8.5 میلیاردی مردم خراسان جنوبی به بازسازی عتبات عالیات

کمک 8.5 میلیاردی مردم خراسان جنوبی به بازسازی عتبات عالیات