مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 13:422022-10-21اقتصادي

رشد صادرات محصولات کشاورزی در کشور/ طرح های حمایتی مجلس در راه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، محمدجواد عسکری، رییس کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی در عرصه تولید محصولات کشاورزی کشور، در حال تبدیل شدن به قانون است.

وی با بیان اینکه در بودجه سال های 1400 و 1401 اعتبارات خوبی در حوزه کشاورزی توزیع شد، تصریح کرد: حدود 500 میلیون نفر از جمعیت اطراف کشور ما علاقه مند به استفاده از محصولات ارگانیک کشاورزی ایران هستند.

  رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه بیمه محصولات کشاورزی، وزیر اقتصاد مأمور شد تا دارایی های مازاد وزارتخانه خود را به فروش برساند و در اختیار صندوق بیمه کشاورزی قرار دهد.

  عسکری بیان کرد: بعد از 15 سال، طرح الگوی کشت با هدف ایجاد میل و رغبت در امر تولید محصولات کشاورزی در کشور رقم خورده است.

  وی با بیان اینکه طی 2 سال گذشته فضای صادرات محصولات کشاورزی رو به رشد و امیدوارکننده بوده است، افزود: در سند چشم انداز 20 ساله کشور و در افق 1404 باید به چشم اندازی مطلوب در حوزه کشاورزی دست یابیم.

  رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خرید تضمینی محصولات کشاورزی از مباحث مشترک مجلس شورای اسلامی و دولت سیزدهم است که امیدواریم به نقطه ای مطلوب و بدون دغدغه در این زمینه دست پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد صادرات محصولات کشاورزی در کشور/ طرح های حمایتی مجلس در راه است

رشد صادرات محصولات کشاورزی در کشور/ طرح های حمایتی مجلس در راه است