مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 14:072022-10-21اجتماعي

بارش برف در ارتفاعات شمال غرب/ افت دما در اغلب مناطق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امین حسین نقشینه با بیان اینکه از بعد از ظهر امروز (جمعه 29 مهر) در مناطقی از آذربایجان غربی و شرقی، - کارشناس سازمان هواشناسی کشور از کاهش محسوس دما در اغلب مناطق و بارش برف در ارتفاعات شمال غربی کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امین حسین نقشینه با بیان اینکه از بعد از ظهر امروز (جمعه 29 مهر) در مناطقی از آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، گیلان، مازندران و گلستان بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید آغاز خواهد شد، گفت: از فردا (شنبه) شدت بارش ها افزایش می یابد و علاوه بر مناطق مذکور، بخش هایی از خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان را نیز شامل می شود.

وی با تاکید بر اینکه از روز یکشنبه در این مناطق فعالیت سامانه شدت کمتری خواهد داشت، عنوان کرد: دوشنبه در سواحل غربی دریای خزر، برخی مناطق از شمال غرب، بخش هایی از تهران، البرز، قزوین و شمال استان مرکزی بارش پراکنده رخ می دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی برای روز سه شنبه در استان های ساحلی دریای خزر، بخش هایی از خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، شرق استان اردبیل و ارتفاعات استان های ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در ارتفاعات شمال غرب/ افت دما در اغلب مناطق

بارش برف در ارتفاعات شمال غرب/ افت دما در اغلب مناطق