مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 14:522022-10-21سياسي

«جهاد تبیین» در برابر اغتشاشات انجام شود


کار اصلی و مواجهه با ابهامات و اعتراضات کار فرهنگی و تبیینی است اما در مواردی که زندگی و امنیت و سلامت و معیشت مردم دچار اختلال می شود مواجهه امنیتی در حد ضرورت نیاز و لازم است و به تعبیری امنیت اندیشی نه اندیشه امنیتی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، حجت الاسلام محمود محمودی در نماز جمعه این هفته شهر کنگان اظهار داشت: در طول 43 سال گذشته تقابل بین آمریکا و ایران نبرد اراده ها بوده و هست و تمام تلاش دشمن تحمیل اراده خود بر ایران بوده که البته بارها طعم شکست های راهبردی را از ایران چشیده است.

امام جمعه کنگان به نقش نخبگان در پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف در کلام رهبری از جمله در زمینه سلول های بنیادی، پیشرفت در بیوشیمی، ارسال ماهواره به فضا، ساخت ربات های انسان نما، دستاوردهای بنیادین در صنعت اشاره و افزود: کسانی که از امکانات این کشور استفاده و به جایی می رسند اما دانش خود را در اختیار دشمن قرار می دهند این سو استفاده از دانش نخبگی است.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب نخبه را ثروت عظیمی باید دانست، وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می کنیم.

وی به مطالبه رهبری از نخبگان و استعدادهای برتر اشاره و گفت: انتظار رهبری از نخبگان اینست که ظرفیت شخصی خود را تبدیل به ظرفیت ملی کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهاد تبیین» در برابر اغتشاشات انجام شود

«جهاد تبیین» در برابر اغتشاشات انجام شود