مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 15:222022-10-21دانش

اعلام شرایط واگذاری خوابگاه به دانشجویان دختر فاقد حد نصاب تراز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد، دانشجویان دختر روزانه غیربومی ورودی 1401 که فاقد تراز حد نصاب هستند، می توانند از روز جمعه 6 آبان با مراجعه به مجموعه پردیس شهید عباسپور به نشانی: - دانشگاه شهید بهشتی، شرایط و نحوه واگذاری خوابگاه به دانشجویان دختر روزانه غیربومی ورودی 1401 متقاضی خوابگاه که فاقد تراز حدنصاب (مندرج در دفترچه) کنکور هستند، اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد، دانشجویان دختر روزانه غیربومی ورودی 1401 که فاقد تراز حد نصاب هستند، می توانند از روز جمعه 6 آبان با مراجعه به مجموعه پردیس شهید عباسپور به نشانی: اتوبان شهید بابایی نرسیده به حکیمیه، خروجی شهید عباسپور، پردیس فنی شهید عباسپور، برای دریافت خوابگاه اقدام کنند.

    براساس اعلام این دانشگاه، عدم مراجعه تا روز چهارشنبه 11 آبان 1401 جهت تحویل اتاق به معنای انصراف از اسکان در خوابگاه است و فضای درنظرگرفته شده به سایر متقاضیان واگذار می شود.

    در صورت عدم ثبت نام آموزشی یا عدم حضور مستمر در خوابگاه، ضمن احتساب اجاره بهاء کامل ترم، امکان ادامه سکونت میسر نبوده و دانشجو ملزم به تخلیه خوابگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شرایط واگذاری خوابگاه به دانشجویان دختر فاقد حد نصاب تراز

اعلام شرایط واگذاری خوابگاه به دانشجویان دختر فاقد حد نصاب تراز