مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 15:222022-10-21سياسي

شکار دروغ و تحریف رسانه ای استکبار جهانی نشویم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز(29 مهر) در خطبه های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: انسان اشرف مخلوقات است اما این به تنهایی کفایت نمی کند چون انسان مثل سنگی است که از معدن استخراج می شود و باید تجزیه شود تا عیار آن مشخص شود.

امام جمعه بیرجند در ادامه گفت: ارزش انسان در امتحان و آزمایش و فتنه ها به دست می آید و خداوند اینها را جزو زندگی قرار داده و همه انسان ها را آزمایش می کند.

وی با بیان اینکه انسان به همان اندازه ای که عیار انسانیت داشته باشد ارزش دارد، افزود: حق گرایی از ملاک های انسانیت است و اگر گرایش های ما در این عبودیت با خداوند و حق پیوند دارند این نشانه انسانیت است.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه عبودیت وسیله رشد انسانیت است و پیامبران و ائمه اطهار(ع) اسوه و الگوهای راه حق و عبودیت خداوند هستند، عنوان کرد: هر چه دارید در راه خداوند که کمال انسان است به کار بگیرد که اینجا خسران ندارد و شما ملت ایران اسلامی سالک این راه هستید که فریب دشمن را نمی خورید.

امام جمعه بیرجند با تأکید بر اینکه هر کسی راه او خداوند باشد به او بصیرت می دهد، افزود: سلامت و تربیت روح صدها برابر سلامت و تربیت جسم ارزشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکار دروغ و تحریف رسانه ای استکبار جهانی نشویم

شکار دروغ و تحریف رسانه ای استکبار جهانی نشویم