مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 15:322022-10-21ورزشي

ورزش زرین دشت معطل اعتباربرای تامین تجهیزات و زیر ساخت هاست


امام جمعه زرین دشت با انتقاد از بی توجهی به مطالبات ورزشی جوانان این شهرستان گفت: ورزش زرین دشت معطل اعتبار برای تامین تجهیزات و زیر ساخت هاست و به همین جهت لازم است تا نماینده مردم در مجلس برای رفع موانع پیش روی ورزش این شهرستان ورود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرین دشت، حجت الاسلام غلامرضا دروندپور در خطبه های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان زرین دشت اظهار داشت: یکی از مهمترین دلایل مشکلات امروز جوامع اسلامی  تفرقه و جدایی مسلمانان  و عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی است که این موضوع یکی از بزرگترین خیانت ها به جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و همدلی در بین جوامع اسلامی داریم، تصریح کرد: مسئولین باید با اتحاد و همدلی و  با رسیدگی به مشکلات مردم  برای تحقق عدالت  تلاش کنند.

  لزوم توجه ویژه به نخبگان امام جمعه زرین دشت همچنین بر ضرورت توجه ویژه به نخبگان بعنوان سرمایه های کشور تاکید کرد وگفت:  بنده به مسئولین خصوصا نماینده  مردم شهرستان  در مجلس  توصیه  می کنم به نخبه های علمی و ورزشی شهرستان زرین دشت توجه ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام دروند پور حمایت از نخبگان را یکی از وظایف مهم مسئولان برشمرد و متذکر شد: لازم است تا مسئولان شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش زرین دشت معطل اعتباربرای تامین تجهیزات و زیر ساخت هاست

ورزش زرین دشت معطل اعتباربرای تامین تجهیزات و زیر ساخت هاست