مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 16:022022-10-21سياسي

ایران در آستانه پیچ بزرگ تاریخی قرار گرفته است


امام جمعه اراک با بیان اینکه ایران در آستانه پیچ بزرگ تاریخی قرار گرفته، گفت: ایران به ایرانی قدرتمند تبدیل شده که زیر منت و ننگ غرب و شرق نمی رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز  در خطبه های نماز جمعه این هفته اراک اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی با الهام از نهضت عاشورا و پیروی از سیره اهل بیت(ع) به اقتدار و عزت دست یافته و به الگویی به سایر کشورهای آزادی خواه تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی نعمت ارزشمندی بود که خدا به ملت ایران عنایت کرد و باید شکرگزار این نعمت باشیم.

امام جمعه اراک با اشاره به وجود نقاط ضعف و مشکل در کشور بیان کرد: مشکلاتی در کشور وجود دارد که معیشت مردم را تحت تاثیر قرار داده که باید دست به دست هم این مشکلات را برطرف کنیم.

دری نجف آبادی تنها راه حل این مشکلات را صرفه جویی و توجه به بهره وری دانست و تاکید کرد: بهره وری در کشور بسیار پایین است این در حالی است که اگر بهره وری بالا باشد پیشرفت کشور پیشرفتی غیرقابل تصور خواهد بود.

وی ادامه داد: در حوادث اخیر کشور شاهد بودیم برخی به بهانه اعتراض همه چیز را به آتش زده و بیش از 600 میلیارد تومان خسارت مالی به واحدها، یگان ها و مردم وارد کرده اند، که این شیوه اعتراض نیست و نمی توان گفت اعتراض است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در آستانه پیچ بزرگ تاریخی قرار گرفته است

ایران در آستانه پیچ بزرگ تاریخی قرار گرفته است