مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 16:522022-10-21سياسي

خدمت بی منت مسئولان به مردم در دستور کار باشد


خدمت بی منت از سوی تمام مسئولان برای مردم به عنوان پاداشی برای این ملت باید باشد و همه باید با همکاری یکدیگر خدمت کنند و اجازه ندهند که مردم کارشان در یک اداره معطل بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان،حجت الاسلام حسن دهشیری، امام جمعه اردستان در خطبه های دینی و پیوند با خویشاوندان، افزود:دستور داده شده که انسان ها سعی کنند با خویشاوندان رابطه داشته باشند و صله ارحام را به جا آورند و همچنین از قطع پیوند با خویشاوندان خودداری کنند.

دهشیری در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به تحلیل رهبر انقلاب از اتفاقات اخیر،تصریح کرد: این اغتشاشات برآمده از توطئه آمریکا و صهیونیست هاست و دشمنان نیز به صراحت اعلام کردند که از اغتشاشگران حمایت کرده و تبلیغات راه اندازی کرده همچنین به آنها پول هایی داده اند.

امام جمعه اردستان خاطر نشان کرد: خدمت بی منت از سوی تمام مسئولان برای مردم به عنوان پاداشی برای این ملت باید باشد و همه باید با همکاری یکدیگر خدمت کنند و اجازه ندهند که مردم کارشان در یک اداره معطل بماند.

وی ادامه داد: در برخی موارد نواقصی هم وجود دارد که تذکرات مربوطه داده می شود و مسئولان نباید از این تذکر ها ناراحت شوند بلکه همه باید در صدد رفع نواقص باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت بی منت مسئولان به مردم در دستور کار باشد

خدمت بی منت مسئولان به مردم در دستور کار باشد